מכירה בית, Saquarema, Rio de Janeiro, ברזיל, Near Downtown

מכירה - Cod. 27056

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1.14 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

4 סוויטות בית סמוך למרכז עיר עם ארץ גדולה (12.300 sqft.)

גישה קלה למשחקים אולימפיים 2016 - ממוקמת ליד כביש מהיר לריו דה ז'נרו העיר וBuzios.

הרכוש:
בית ברחוב מרוצף בשכונת Bacaxá. ממוקם על הרחוב, על קרקע שטוחה מדידת 12.300 רגל רבוע (כ 1.130 מטרים רבועים). גימור מעולה, מרוהט, מכשירי חשמל חדש. כל יניארי, ללא מדרגות. 4,200 רגל מרובע של שטח רצפה. מים חמים בכל חדרי האמבטיה, המטבח והכביסה. דוד שמש עם אלף ליטר - 5 פנלים סולאריים כפולים אספקת מים חמים אפילו בימים מעוננים. טיח ירד תקרה ורצפת חרסינה. מוסך למכוניות עם 5 שערים אוטומטיים. בית גדול עם 4 סוויטות. 3 סוויטות עם ארון הליכה, סלון גדול, חדר אמבטיה מקורה, חדר אמבטיה חיצוני, כביסה, מרפסות בחזית ובגב. מטבח גורמה עם מזווה, ריהוט מותאם אישית, כיריים, מכסה המנוע, 3 טנקים, גז צינורי ומשטחי גרניט. כל החדרים עם מאוורר תקרה, שירותים עיקריים עם מיטת קינג סייז. חצר עם עצי פרי כגון לימון, תפוז, תאנים וjabuticaba. חדרי אמבטיה של הסוויטות להסתיים, עם צנרת חמה וקרה כבר מותקנת. תיעוד דופי מוכן להעברה מיידית. מחיר מבוקש דולר 245,000. קרקע בחלק האחורי עם עצים, תנור עץ ותנור עצים, אזור ברביקיו הכפרי, מלונה, חדר קטן לכלים, עצי פרי עלים כגון jamelão ואינגה מתן שפע של צל, עצי פרי צעירים כמו מנגו, קרמבולה, קשיו, אבוקדו, jabuticaba, דובדבן, קני סוכר, חמוציות וכתומה.

מָקוֹם:
הבית ממוקם בקרבת בתי ספר, בנקים, סופרמרקטים, תחנות אוטובוס וחנויות. גישה קלה לריו דה ז'נרו. ממוקם במרחק של 4 קילומטרים מחוף Saquarema, 45 דקות משדה התעופה Cabo Frio, 55 דקות מבוזיוס, 01:30 שעה משדה התעופה הבינלאומית של ריו דה ז'ניירו, 01:40 ממשחקי אולימפיים ו02:00 מרוק בריו.

השכונה:
Bacaxá הוא המרכז המסחרי של Saquarema. תושביה הם לא נופשים, המעניק ביטחון ומתקנים ליום ליום. בבטחה כל השנה. רק מחצית מקילומטר ממרכז העיר, אולם זה מאוד שקט. לישון עם חלונות פתוחים ולשמוע את ציפורים שרות במהלך היום, אין רעש. אין דאגות.

העיר:
Saquarema היא בירת הגלישה, פחות משעתיים מריו! הגלויה העיקרי של העיר היא כנסיית גבירתנו של נצרת. הכנסייה התחילה כקפלה קטנה בשינה 1662 על סלע ענק מעל הים. זה הושלם במתכונתו הנוכחית בשנת 1837.
יש Saquarema חופים יפים עם מספר טוב של ברים, קיוסקים ומסעדות, המתמחה במאכלי ים רב. הדייג הוא חשוב לכלכלה המקומית. עם קרוב ל 90,000 תושבים, העיר פותחת את זרועותיה לקבלת מבקרים ברזילאים ובינלאומיים.
תעשיות מזהמות אסורות בעיר הזאת. מימיו נקיים ויש לגונה הגדול מינים רבים של דגים ושרימפס. מלבד חוף הים היפה, יש האזור הכפרי של Saquarema גבעות גשם לבוש יער והרים, מפלים, אגמים ובריכות, ודוגמאות יקרות של חי וצומח טרופיים.
מאז שנת 2001, גן עדן גלישה זה גם ארץ הכדורעף. בSaquarema תמצא מספר אחת כדורעף מרכז הפיתוח של ברזיל, מתואם על ידי ברזילאי כדורעף הקונפדרציה.
זה מקום שבי כל ברזילאי קבוצת כדורעף לאומית היא אימון. בין הים והלגונה, מרכז מטח של מאה אלף מטרים רבועים מספק את כל התשתית הדרושה להכשרת ספורטאים.

SAQUAREMA הוא מקום נהדר לגור או להשקיע.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB