מכירה בית, angra dois reis, Rio de Janeiro, ברזיל, Ilha grande vila do Abraão

מכירה - Cod. 41985

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 155 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

CasaVistmar הוא בית בסגנון כפרי עם נוף יפהפה לים ולהרים בלב הטבע השופע. הגן הטרופי מואר, מלא בברומלידות, עצי דקל ומספר עצים המבטיחים פרטיות וחוויה ייחודית.
אפשרות השקעה מצוינת עם תשואה מובטחת באמצעות חוזי שכירות עונתיים הפועלים מאז 2008. הבית המכונה CasaVistamar, קיבל יותר מ-170 תגובות מלקוחות מרוצים. קל מאוד להשכרה בעונה גבוהה, בינונית ונמוכה עבור עד 11 אנשים ומציע החזר טוב על ההשקעה שלך. נהדר גם לחיות וליהנות כבית ראשון או שני מרוהט במלואו וליהנות מגן העדן הטרופי הזה.

קומה עליונה:
אלגנטי בפשטותו, אבל לא פשוט. הבית מעוצב עם דגש על חוף הים, אך עם הנוחות של החיים המודרניים והאסתטיקה המעודנת שאנו מחפשים בחיים העירוניים. פנים הבית מציע סלון, חדר אוכל ומטבח בקונספט פתוח. יש לו אזור שירות קטן. טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם Sky, Wifi בכל הבית ומטבח מאובזר. הוא יימסר מרוהט במלואו.
רצפת צמנט שרופה קלה וחלונות אלומיניום עמידים בפני קורוזיה עם מסכי יתושים ניתנים להזזה.
יש בו שתי סוויטות עם מיזוג אוויר. סוויטת ההורים כוללת מיטת קווין סייז, חדר רחצה עם דלת הזזה מזכוכית למקלחת, חדר ארונות קטן ומרפסת פרטית עם נוף יפהפה של ההרים. מהסוויטה השנייה יש נוף ליער, חדר רחצה עם דלת הזזה מזכוכית למקלחת, וניתן להצטייד בה במיטה זוגית, שתי מיטות קומותיים או שתי מיטות יחיד.
בקומה זו יש גם שתי מרפסות המשקיפות אל הים וההרים, המעוטרות בשולחנות, כיסאות וערסלים המאפשרים ליהנות מהאוויר הצח ומשירת הציפורים.


קומה נמוכה יותר:
יש בו דירה עם 2 חדרי שינה. בחדר השינה הראשי מיטת קווין סייז, טלוויזיה חכמה, Wi-Fi, TV SKY, מיזוג אוויר, קיר זכוכית המשקיף לגינה התחתונה ושולחן עבודה נהדר למשרד ביתי. בחדר השינה השני מיטת יחיד גבוהה רב-תכליתית עם ארון בגדים דו-דלתי, מדפים וחלל שולחן מתחתיו. היא כוללת חדר רחצה עם מקלחת דלת זכוכית ומטבח קטן ומאובזר. הכניסה לדירה עצמאית והיא שימושית כבית שומר או השכרה עונתית נוספת לזוג עם ילד.


הבית ממוקם בצד ימין של הכפר שתי דקות הליכה לחוף הראשי וקרוב לחופים נעימים הידועים בשם Praia da Julia ו-Praia da Bica.
זהו מיקום מצוין מכיוון שהוא נמצא עשר דקות ממזח Vila do Abraão וברחוב שקט ועטור עצים. הבית מציע ריחוק ושקט בשביל להיות רחוק מהרעש של המרכז.
מוקף בטבע אתה יכול לעשות מדיטציה ולמצוא את המרכז שלך. נווה מדבר אמיתי לנשמה. וכשאתה רוצה לחגוג, יש כמה אפשרויות מסביב.

שטח בנוי: 150 מ"ר עם אלמנטים כפריים וטבעיים.
קרקע: 511 מ"ר
שנת בנייה: 2006

התיעוד הכל בסדר - אותו הדבר מנותח עם הקונה לפני הרכישה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB