מכירה וילה, Paracuru, Ceará, ברזיל, Avenida Geraldo Ciriaco 851

מכירה - Cod. 35800

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 3000 m²
  • חדרים: 21
  • רצפה: 1
  • תנאי בנייה: New building

אני מוכר וילה עם בריכה, גינה ו -8 בקתות בברזיל. PERFECT

הזדמנות סופר בברזיל בפראקורו, עיירה שקטה על האוקיאנוס האטלנטי, המפורסמת בכל רחבי העולם בזכות היותה אחד המקומות הטובים ביותר להתאמן על קיטורס. כאן, במקום שיש 365 יום בשנה של האביב, אני מוכר את הווילה שלי עם בריכת שחייה ו -8 בקתות המשמשות כיום צימרים, כולם שקועים בגינה ענקית ומטופחת עם צמחים, פרחים ופירות טרופיים. שטח הקרקע מונה 3000 מ"ר, רשום באופן קבוע בטאבו, ולכן יש לו את "המטריקולה" או את המסמך החיוני לקנות אדמה או בית בברזיל (ראו תמונה).

כשנכנסים מהכניסה הראשית, עם דלת ממונעת, חוצים את הגן הגדול הראשון שמאוכלס בצמחים טרופיים ומגיעים לבית הראשי. שטח הבית 250 מ"ר, נמצא בקומת הקרקע, חשוף גיאוגרפי למזרח לקבל כל היום ברוח מתנפחת מהים. זה מאפשר אוורור טבעי נעים מאוד של הבית, יום ולילה. בבית 3 סוויטות (חדר שינה עם חדר אמבטיה פרטי), סלון גדול, מטבח, חדר כביסה מאחור ומרפסת ענקית המחברת את הבית לבריכה.
הטרקלין והסוויטות יכולים לתקשר עם המרפסת והבריכה דרך דלתות / חלונות עץ גדולים שנפתחים כמו ספר ויוצרים אפקט מרחב פתוח יפהפה, סביבה ייחודית ומעוררת מוטיבציה. מתחת למרפסת יש גם פינת ברביקיו מאובזרת מאוד.

הבריכה ממוקמת מול מרפסת הבית ויכולה להכיל 100,000 ליטר מים, הממדים הם 6 מטר על 12 מטר עם עומק קבוע של 1.50 מטר. בבריכה אורות לתאורת לילה ויש בה גם מערכת סינון מים ממונעת. נוצר מטבח לצד הבריכה עם מנגל השמור כיום לאורחים השוהים בבקתות. מבנה קטן זה אינו תלוי לחלוטין בבית ויש בו גם חדר אמבטיה חברתי.

הבקתות בנות 8 וכיום מקומות אירוח אלה מושכרים לתיירים מכל רחבי אירופה המגיעים לפרקורו לעשות גלישת עפיפונים. גודלו של כל בקתה הוא כ -30 מ"ר בסך הכל כ -240 מ"ר, לכל אחד כניסה נפרדת, מרפסת פרטית, חדר אמבטיה פרטי, חדר שינה זוגי. חלקם עם מיזוג אוויר, אחרים עם מאווררי תקרה, הגימורים פשוטים אך באיכותם והתכונה העיקרית שלהם היא נוחות. אתה יכול למצוא אישור לדברים שנאמרו בביקורות המקוונות שהשאירו הלקוחות שלנו לצימרים שלנו.

בנכס קיימות 2 בארות עמוקות, המספיקות לדרישת המים היומית במשך כל השנה, 3 קווי חשמל נפרדים (אחד לבית והשניים לבקתות) בכדי להימנע מעומס יתר ברשת לאחר ההפעלה, 3 קווים הידראוליים (אחד ל הבית, אחד לבריכה, והשני לבקתות). בחלק האחרון של הארץ יש לנו גם כניסה שנייה. קירות הגבול של הארץ גובהם כ -2.50 מטרים, ויש מערכת מעקב וידאו מהדור האחרון עם 10 מצלמות וידיאו HD אינפרא אדום.

הבית ממוקם באחד הרחובות החשובים ביותר של Paracuru (כך שאין דרכים משניות או רחובות בחושך), השכונה שקטה מאוד ותמיד מאווררת היטב, המרכז והחופים נמצאים רק 5 דקות נסיעה ברכב וזה נהדר ערך מכיוון שבאמצע הלילה זה לא כל כך פשוט לישון בגלל הבלבול של מסיבות אינסופיות או אירועים רועשים, אפילו במקרה זה הביקורות של הלקוחות שלנו מדברות בעד עצמן.

שמי קרלו, אני הבעלים, אני מוכר ללא סוכנויות או מתווכים ואתה יכול לפנות אלי ללא התחייבות לכל שאלה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB