מכירה וילה, Sorocaba, São Paulo, ברזיל, rua onofre claro 119

מכירה - Cod. 31093

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 412 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

מכירה פרטית (לא סוכנות) וילה ממוקמת נופש סגור עם שוער 24 שעות ביממה.
הבית בנוי על מגרש של 700 מ"ר בנוי על שתי קומות (412 מ"ר בתוך) המורכב: אולם כניסה, חדר טלוויזיה קולנוע ביתי אוויר חם / קר, בחדר חדר זוגי גדול עם פינת התרגעות, גן מקורה באזור וערב, טרקלין פרקט עם אח, מרתף יין ואזור טעים, מטבח מלא עם אי ופינת אוכל, שלוש סוויטות חדרי שינה (חדר עם חדר אמבטיה פרטי), יחידת הורים אחת עם ארון אמבטיה עם ג'קוזי ומקלחת זוגית, חדר שינה רביעית עם אמבטיה צמודה, משרדים אמבטיה. כל החדרים מרוהטים עם ארונות וכל הרחצה יש מקלחת גדולה. חדר במזווה כביסה גדול מרוהט.
בחוץ: 6 מכוניות מוסך כולל 2 מכוסה, מרפסת מקורה של 40 מ"ר מול ברכת שחייה עשויה 45 מ"ק אריחים עם 6 סילוני ומפל, המצוידת במסנן מנוע, מרחב גורמה של 60 מ"ר מכוסה בתנור ב lenha, מנגל, מטבח ופינת אוכל יש חדר אמבטיה עם מקלחת. סאונה רטובה עם הצמוד רעפי מקלחת עגולה. מרחץ יפני בחוץ עם אורות עבור וכרומוטרפיה. גינה בשטח עם 13 כפות קיסריות וסוגים אחרים של צמחים עם ביתן פרחים.
הבית מצויד עם מפעל אנרגיה סולארית עבור מים חמים בכל חדרי האמבטיה והמטבח.
אתר הנופש מסודר עם שוער 24 שעות ומערכת הביטחון עם מצלמות, על מגרש של כ 10 ק"מ להיקף של אגם טבעי פנימי, המלון מציע 3 מגרשי חימר טניס, 1 כדורגל, 1 כדורגל על ​​הדשא, 1 מרכז ספורט עם כדורסל, כדורעף, כדורגל, כדורעף 1 המשפט בחול, מועדון עם מסעדה ובר עם מבוגרים בריכת ילדים, באזור עם ציוד כושר. אתר הנופש מצויד קו אינטרנט אופטי, מחיר הדירה הוא כ 210 € לחודש. מס בית (IPTU מקביל IMU שלנו) 686 € בשנה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB