מכירה מלון, Vera Cruz, באהיה, ברזיל, BA001 km 21, Tairu, Ilha de Itaparica, Bahia, Brazil

מכירה - Cod. 29182

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 1200 m²
  • חדרים: 16
  • רצפה: sono 5 fabricati sul

ארבעה כוכבים Resort Hotel עם 14 אלפי מ"ר שטח כולל עם 16 סוויטות / Apartmentswith חוף פרטי, טניס, בריכת שחיה, מטח, Putting Green (גולף) שטח חנייה, מועדון בית. זה 2013 רפורמת building.Alma הטרוף Resort הוא אחד 4 את המלון המתאים ביותר קיים האי Itaparica המהווה את האי הימי בגודלה בברזיל. הוא ממוקם על nord ~ ​​est של Brasil בכניסה למפרץ טודוס אוס סנטוס על חופי האוקיינוס ​​האטלנטי במדינת באהיה. האי הוא ממש מול העיר סלבדור (10 ק"מ רחוק) ומכסה 146 קמ"ר. ישנן שתי עיריות באי: ורה קרוז Itaparica. האי Itaparica יש 40 ק"מ של חופים מתאים לתיירים צמחייה טרופית שופעת ..

Itaparica האי ניתן להגיע בתוך 45/50 דקות על ידי מעבורת (אם אתם צריכים להביא אופנוע רכב o) או על ידי Lancha (שמביא רק נוסעים) ממרכז סלבדור העיר. יש קישור עם היבשת באמצעות גשר Funil המונומנטלי העתיק הממוקם בצד הדרומי של האי. מדינת באהיה ואת הממשלה הפדרלית מהוקצע לבניית גשר 11.6 ק"מ מודרני חדש בין סלבדור Itaparica מצד צפון-est של האי.

Resort אלמה טרופי ממוקם בצד הדרומי של האי ביישוב Tairu בכבישים צלב עם הדרך של cacha Pregos, שם החופים הטובים ביותר מצאו את מקומם הטבעי.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB