מכירה וילה, Natal, Rio Grande do Norte, ברזיל, Maracajau

מכירה - Cod. 27193

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 5000 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

הווילה

יש רכוש exquisit זה 6 חדרי שינה ב- צמוד ויושב על 5000m2 ענק רק 100mts ממתיחה מרהיבה של החוף ומים הכחולים ברקת של האוקיינוס ​​האטלנטי. זהו מקום קסום להירגע, המציע פרטיות מלאה ותמונת נוף מושלם עם צמחייה טרופית שמסביב ועסיסי. אחוזה תוכננה ונבנתה על ידי אדריכל צרפתי בשינה 2007 עם החומרים באיכות הגבוהות ביותר, כולל גרניט / משטחים שיש, אבזרי hardwooden מוצקים / מסגרות, ריצוף בטון יקד ודלתות נשלפים. ההשפעה היא גם מפוארת וsophisiticated מאוד. למטה מארח אזור מגורים / אוכל מתוכנן פתוח מפואר שנפתח אל בריכה / גן אורך הסיפון ו20MT מעבר. הבית הראשי מכיל 4 bedrooms.3 על-צמוד בקומה העליונה עם נוף לים חלקי מהמרפסת הגדולה יחידת ההורים ממוקמת בקומת קרקע עם חדר ארונות / מקלחות פנימיות / חיצוניות ונפתח אל הבריכה / בר.

בית שטוף אור שמש טבעית עם רוח מהחוף יפה והוא יושב על רבב, גינה מטופחת. תכונות אחרות כוללות אינטרנט בכבלים במהירות, מיזוג אוויר, אנרגיה סולארית ספונות, רבעי משרתות, אזור משרדים ופינת אוכל חיצוני.



המיקום

Maracajau לעתים קרובות לעומת איי הקריביים ולטהיטי ידי מגזינים בינלאומיים, והוא אחד מכפרי דייגים הבולטים ביותר בצפון-מזרח ברזיל. היא שוכנת רק מדרום לקו המשווה על החוף המדהים, 55kms מצפון נטאל, ההון של ריו גרנדה דו נורטה, מקום המכונה "העיר של שמש". נטאל נהנה 360 ימי שמש בשנה עם ממוצע טמפרטורות של מינוס 28 מעלות.

אם אתם מחפשים עליון של רכוש הטווח עם יופי טרופי, פאר על חוף הים והרבה שקטה ושלווה זו היא בהחלט המקום! הנכס הוא כרגע על הצעה מיוחדת במחיר של 350,000 יוריו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB