מכירה וילה, Praia das Fontes, Fortaleza, ברזיל, Avv. Assis Moreira #1316 Praia das Fontes, Beberibe, Ceará, Brazil

מכירה - Cod. 36257

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 220 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1
  • תנאי בנייה: Excellent

זה נקרא וילה דו ונטו או וילה של רוח. בית נוח ושטוף שמש, עם רוח קרירה כמעט כל היום ... ונוף ים יפהפה. אין לך מושג ... הוא יושב על צוק, עם מדרגות המובילות אל החוף, ומשקיף על בריכת השחייה הפרטית שלו, הגן המקסים והחוף למטה. זה בטוח אחד הגינון היפה ביותר סביב, אנשים אומרים, וגם, זה ליד אחד של החוף הכי ביקר ב Ceará, פראיה דה מורו ברנקו אבל עדיין נחשב פרטית ושקטה באותו חלק. זה בערך 90 דקות של הבירה של המדינה, פורטלזה, שבו אתה יכול למצוא כל מה שאתה רוצה וצריכים, ו 90 דקות מחוף יפה אחר, Canoa Quebrada. אתה לא תאבד את ההזדמנות הזאת יש בית נחמד ורומנטי כמו זה.

זה גדול על 200 מ"ר, ויש לו 4 חדרי שינה, 3 מהם יש נוף לים; 4 חדרי אמבטיה, מוסך אחד (שניתן להפוך לחדר שינה אחר אם רוצים), סלון גדול, מטבח, רבעוני בית (חדר שינה אחד, חדר אמבטיה ומטבחון), וכמובן מרפסת ומרפסת ברביקיו שאנחנו אוהבים לבלות זמן .. הוילה ממוקמת בקצה הסמטה עם 2 וילות נוספות, אשר בבעלותם של שכנים מאוד מכובדים ושקטים.

וילה דו ונטו היא המקום המושלם עבור משפחות, זוגות, גולשים עפיפון, ספורט אנשים, וקבוצת חברים לבלות זמן, חופשות או להשקיע בברזיל עכשיו, אנשים שרוצים ליהנות קצת שמש ברזילאי, מזון, ים, אנשים מאושרים. במשך 12 שנים נהנינו מהאווירה השלווה והיפה הזאת, רוב הצלילים של גלי האוקיינוס ​​ממש מתחת למצוק שלנו והיינו באמת שם טוב ... עכשיו יש לנו מטרות חשובות אחרות בחיים ואין זמן לבוא לשם יותר, ועל כך, החלטנו למכור אותו ... אז, אם אתה צריך עוד תמונות תודיעי לי. אני יכול לשלוח אותם בדוא"ל או WhatsApp. תזמן ביקור / קבל תור. אני בטוח שאתה הולך לאהוב את זה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB