מכירה מלון, Praia de Itamambuca, Ubatuba, ברזיל, Rua Carlos Eduardo Oliveira Correa, casa 01, Ubatuba, Sao Paulo 11680-000

מכירה - Cod. 30335

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 11000 m²
  • חדרים: 8 rooms / 6 bathroom
  • רצפה: 2 one-story building

הזדמנות השקעה Praia de Itamambuca, ברזיל - 3 שעות מסאו פאולו ו -4.5 שעות מריו דה ז'נרו. זה כרגע הפעלה של כאכסניה / Pousada: בניין אחד יש 4 סוויטות, ומבנה שני יש 2 יותר חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה יותר, ו -2 מטבחים. יש בסך הכל 18 מיטות, וכל הריהוט כלול. הנכס כולל חיווט חשמלי חדש, מערכת ביוב חדשה, ומשאבה היטב / עם 3,000 ליטר לאחסון מים.

הנכס עצמו הוא בן למעלה מ 11,000 מ"ר ומכיל Rainforest האטלנטי שובל פרטי עם נוף פנורמי של האזור כולו -. אוקיינוס, איים, חוף, הרים, ויער. אנחנו ממוקמים על גבעה ב והבנייה המסחרית למגורים / של Vila (ZERT), פחות מ 300 מטרים מן חוף Itamambuca המפורסם surfbreak. העסק הוא מפותח עם אתר דו-לשוני בינלאומי (Eng / נמל.), תפריט ארוחת ערב במסעדה, וחבילות תיור היום. כל המסמכים הם בסדר (דבר נדיר באזור), עם IPTU / INCRA שלם עבור 2016 Usucapião יאושר באופן רשמי על ידי מרץ, המתיר באופן חוקי עבור מימון בנקאי עם מוסדות ברזילאים.

Praia de Itamambuca הוא אזור נגיש בקלות גדלו באופן אקספוננציאלי במונחים של תיירות. זה מפורסם בעולם עבור חובבי טבע ואת גולשים, כפי שזה אחד surfbreaks העליון בדרום אמריקה והוא ממוקם בתוך הפרק Estadual Serra do Mar, החלק השלם הגדול ביותר של האוקיינוס ​​האטלנטי Rainforest על פני כדור הארץ.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB