מכירה קרקע לבנייה, Fortaleza, Ceará, ברזיל, The Coral Resort

מכירה - Cod. 37261

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 450 m²
  • חדרים: 2-3
  • רצפה: 1-2

וילה העלילה זמין למכירה ריו דאס Palmeiras - אלמוגים ישיר מבעל.
מגרש: # 1305 (מסומן על התוכנית).
גודל: 450 m2.
מחיר: 45,000 דולר.
ממוקם בין הלגונה הטבעית המדהימה ואת המים החמים של האוקיינוס ​​האטלנטי, קורל הוא התגלמות של נופש נופש יוקרה על החוף הצפון מזרחי של ברזיל. האלמוגים יהיו גן עדן טבעי אידילי המוקדש ליצירת אורח חיים של רווחה ושלווה.
ממוקם ב Praia Guajiru, Trairi, קורל יהיה גן עדן טהור של מיליון מטרים רבועים של דיונות חול יפה, חופים נהדרים, זרמי מים מתוקים קריר, לגונות טבעיות ומטעי קוקו טרופיים ודקלים. אתר נופש בסינרגיה מלאה עם הסביבה הטבעית שלו.
אלמוגים יהיה נופש חמישה כוכבים מתן גן עדן אידילי עבור תושבי הנופשים כאחד. זה תוכנן כדי ליצור כפר קהילתי תחושה לצד מגורים מפוארים בסביבה נהדרת ומציע שירותים רבים. המתקנים באתר נועדו לשעשע ולשעשוע, להירגע ולהמריץ.
המלון מציע שירות קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות קונסיירז 'מלא כדי לסייע במגוון רחב של שירותים כגון הסעות לשדה התעופה, השכרת רכב, טיולי סירה, פעילויות ספורט מחוץ לאתר, טיולים ואטרקציות תיירותיות אחרות.
באתר הנוחיות הקמעונאית ישמש כדי להפוך את החיים באתר קל ולתמוך בסביבה קהילתית ליהנות עם השכנים שלך, חברים ובני משפחה. הנוחות הקמעונאית תספק תוצרת מקומית טרייה, בעוד המאפייה ופינת הקפה מספקים מקום מפגש חברתי. WiFi יהיה זמין בכל אתר הנופש.
אתר הנופש אלמוגים יחולק לחמש קהילות שכל אחד מהם ינצל את הנוף הייחודי שלו, שטחים, נופים וגישה למוצרים. אפשרויות אקסקלוסיביות כוללות וילות פרטיות על חוף הים, דירות המשקיפות על האוקיינוס ​​האטלנטי, בתים מבודדים בתוך מטעים טרופיים, נכסים במיקומים גבוהים ומציעים נופים מרהיבים של קילומטרים מסביב, ודירות משקיפות אל היופי הלא נגוע של הלגונה הטבעית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB