מכירה מלון, Lençóis, באהיה, ברזיל, Estrada de Palmeiras a Capão km17

מכירה - Cod. 43685

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 40000 m²
  • חדרים: 15
  • רצפה: 2

טבלו את עצמכם במקדש של שלווה, בתוך היופי הטבעי עוצר הנשימה של הפארק הלאומי צ'פאדה דיאמנטינה בברזיל. ברוכים הבאים למלון Castelar da Alvorada
דמיינו אורח חיים של שלווה ובריאות בתוך היער המקומי השופע של הפארק הלאומי. נבנה על אדמה עשירה בגבישי קוורץ ומיוצר מחומרים מקומיים, כגון אבן הורד ארדוז האייקונית, המלון משתלב בצורה חלקה עם הסביבה הטבעית שלו. הבעלים הצרפתי בחר בארכיטקטורה המשדרת תחושה של אלגנטיות וקסם נצחיים, בעקבות פרופורציות של גיאומטריה קדושה המקדמים הרמוניה ושקט נפשי.
בין אם אנשים מחפשים מפלט מחיי העיר השוקקים, מפלט מלא הרפתקאות, או להתחבר מחדש לעצמם, המפלט האידילי הזה נותן מענה לכל צורך, ומושך זרם קבוע של מבקרים כל השנה. מיקומו האסטרטגי מציע גישה נוחה לפלאי טבע רבים, לרבות מפלי פומאסה וריאצ'ינו המלכותיים, מה שמבטיח הזדמנויות אינסופיות לחקר והרפתקאות. קסטלאר דה אלבורדה נמצא במרחק של 8 דקות נסיעה בלבד מהעיירה המקסימה קאטה-אסו, מה שהופך את המלון לנגיש בקלות תוך שהוא נשאר מרוחק מספיק מכל הרעש העירוני והקדחתני.
קהל הלקוחות של אלבורדה מורכב בעיקר מזוגות, משפחות והזמנות קבוצתיות. רבים בוחרים בקסטלאר דה אלבורדה כדי לארגן ריטריטים, כנסים וקורסים חינוכיים או מקצועיים.
במלון קטגוריות חדרים שונות כדי לתת מענה טוב יותר לפלחי לקוחות מגוונים: 2 סוויטות יוקרה, 5 חדרים זוגיים סטנדרטיים, בקתה סופיריור אחת, 5 בקתות משפחתיות, 2 מעונות ואתר קמפינג. לכל חדר יש את הקסם שלו, וכל פרט מבטא את האכפתיות האוהבת שבה נבנה המלון.
הנכס למכירה כולל 4 דונם של אדמה, הטירה, 6 בקתות עצמאיות, ביתן 1 עם 3 דירות, 2 מעונות עצמאיים, (סה"כ 15 חדרי שינה), מתחם קמפינג עצום עם מטבח ושירותים ייעודיים, בקתה לטיפולי ספא ועיסויים, בקתה לשחייה. בריכה, סאונה מקסיקנית, אולם מתומן גדול עצמאי, האנגר/אחסון כלים, בניין כביסה, חניה פרטית וגינה רחבת ידיים.
בריכת השחייה היא רב תכליתית עם מסלול שחייה באורך 18 מ', פינת משחקים לילדים ומתחם לפיזיותרפיה במים. מרפסת הבריכה נהנית מחשיפה לשמש לאורך כל היום ומציעה נוף ישיר של ההרים האייקוניים ביותר של צ'אפדה דיאמנטינה.
הגן היפה של אלבורדה, המעוטר בצמחייה ילידית ואקזוטית, מגרש משחקים לילדים ומקומות פיקניק ציוריים, הוא תפאורה אידילית לטיולים מרגיעים, מחפשים רגע של בדידות או התכנסות עם יקיריהם.  
האולם המתומן בשטח של 100 מ"ר, הבנוי על גיאומטריה מקודשת, הוא מקדש המוקדש למדיטציה, תרגול גוף-נפש וכנסים. זה היה הליבה של אירועים וריטריטים רבים כבר יותר מ-20 שנה.
עם המוניטין המבוסס שלו והרקורד המוכח של הצלחה, Hotel Castelar da Alvorada מציג הזדמנות נדירה למשקיעים לרכוש עסק משגשג עם פוטנציאל צמיחה רב. הנכס והעסק נמצאים בבעלותו של אדם פיזי יחיד. התיעוד המלא עבר חוקי ומאושר על ידי הרשויות בברזיל, מה שמבטיח מעבר חלק לבעלות חדשה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB