מכירה קרקע לבנייה, Lauro de Freitas, באהיה, ברזיל, Rua Carlos Conceiçao

מכירה - Cod. 35014

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 5500 m²
  • חדרים: 15
  • רצפה: 1

הנכס שלנו נמצא במרחק של 40 ק"מ מהעיר ההיסטורית סלבדור דה באהיה (Salvador de Bahia). אנחנו ממוקמים בפאתי העירייה לאורו דה פרייטס רק 300 מטרים מהחוף החולי.

גן העדן הקטן שלנו ממוקם בגן טרופי גדול של 5'000 m2 והוא כולל בית ראשי גדול עם 7 חדרים, 3 חדרי אמבטיה ומטבח גדול. כמו גם 4 בונגלוס עצמאיים עם סך של 7 דירות. (17 מיטות)

בכל יחידה יש ​​חדר רחצה פרטי עם מקלחת / שרותים ומרפסת עם ערסל. כל החדרים מצוידים עם מקררים, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי.
בית מאובזר עם 2 חדרי שינה עם מטבח ומרפסת גדולה מזמין לשהייה ארוכה יותר.

בגינה שלנו יש הרבה עצי קוקוס, cajú ועצים מנגו, כמו גם מגוון של פירות מקומיים כגון; Carambola, Umbu, Caja, Acerola Pitanga, Jambo, Dende, בננות ו Tamarinds ect.
הקוטג'ים הם באיכות גבוהה. מגודר באמצעות יער באיכות גבוהה עבור בניית הגג ועבודה פנים.

הצעה: חניונים, מזנון ארוחת בוקר, קרוב לחוף, שלווה + טבע.
אפשרויות: סיור סלבדור דה באהיה (Pelourinho), תחנות צב הים הסמוך (Arembepe + Praia דה פורטה), פעילויות החוף כגון קורסי גלישה ו עפיפון, דיג, שחייה והליכה על החוף ect.

צוללנים: משחקי כדורגל באצטדיון גביע העולם, קרנבל רחוב בסלבדור, כמו גם אירועי תרבות מקומיים במרכז הסמוך של וילאס דו אטלנטיקו (02 ק"מ) עם הרבה ברים, מסעדות וקניות טובות.

מיוחד: באזור הסמוך "וילאס דו אטלנטיקו" יש מגוון מצוין של מרפאות פרטיות וניתוחים שיניים, אשר יש תקן בינלאומי משמשים בגלל מחיר טוב / איכות / איכות, יותר ויותר של האירופאים, שמגיעים לטיפולים ,

אופציות: התשתית הקיימת של הפנסיה מתאימה גם להפעלת מרפאה, מרכז פרישה או בית ספר פרטי. מחירי הקרקע במיקום זה היוקרתי הם גבוהים למדי, עד 12 קומות יכול להיות בנוי על המגרש שלנו. זה יהיה אידיאלי עבור משקיע של מלון גדול או בית דירות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB